Header Image

KPN ÉÉN

KPN ÉÉNkpn_zm_een_120x600

Eén zakelijke oplossing voor internet, vast en mobiel bellen.

Het toenemend aantal communicatiemogelijkheden en de steeds grotere keuze aan devices, maken het makkelijker om informatie te delen, op afstand samen te werken en gebruik te maken van innovatieve toepassingen. Dat biedt zakelijke kansen. Tegelijkertijd maakt deze explosie aan mogelijkheden het lastiger voor bedrijven om keuzes te maken. Zeker nu ook steeds meer medewerkers uitgesproken voorkeuren hebben of zelfs met hun eigen apparaten willen werken. Het organiseren en beheren van telecom en ICT is daarmee veel complexer geworden. KPN maakt het weer eenvoudig, met KPN ÉÉN.

Of uw organisatie nu groot of klein is, met KPN ÉÉN valt alles op z’n plek. Want daarmee heeft u internet, vast en mobiel bellen in één. Onder één contract en één factuur. Met één helpdesk, één telefoonnummer en één vaste prijs per medewerker. Een eenvoudige oplossing die flexibel met uw organisatie meegroeit of krimpt. Kortom KPN ÉÉN.

KPN ÉÉN is een volledig geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internet, gericht op bedrijven met 5 tot 150 medewerkers. KPN ÉÉN geeft u de flexibiliteit om voor iedere medewerker heel eenvoudig het ideale communicatiepakket samen te stellen.

ÉÉN contract
U krijgt één contract voor al uw internet, vaste en mobiele telefonie. Met één ingangsdatum en één einddatum. Maandelijks kunt u gebruikers aan- of afmelden. Ook ontvangt u één factuur, zodat u eenvoudig controle houdt over uw kosten.

ÉÉN prijs per medewerker
Met KPN ÉÉN krijgt u voor een vast bedrag per medewerker per maand precies de functionaliteiten die u nodig hebt. Waar de een vooral belt vanaf zijn kantoorwerkplek, is een ander veel onderweg met zijn smartphone. Daarom kiest u per medewerker, of groep medewerkers, het juiste profiel. Daarbinnen kunnen zij onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland. Alleen de gesprekskosten voor internationaal bellen en voor bellen naar servicenummers worden apart in rekening gebracht.

ÉÉN telefoonnummer
KPN ÉÉN maakt het mogelijk mobiele nummer(s) te koppelen aan één vast nummer. Met de Zapper-app komen bovendien telefooncentralefuncties beschikbaar op een smartphone. En met de profielen ‘Onderweg’ en ‘Overal’, is iedere vaste telefoon eenvoudig over te schakelen naar mobiel. Zo zijn uw medewerkers optimaal bereikbaar voor collega´s en relaties.

ÉÉN helpdesk
Met KPN ÉÉN heeft u één ingang voor al uw vragen over vaste en mobiele telefonie- en internetdiensten. Prettig én overzichtelijk.

ÉÉN online beheerportal
Met KPN ÉÉN beheert u uw telefooncentrale in de cloud vanaf uw iPad. Handig, want zo kunt u dagelijkse wijzigingen op de telefooncentrale zelf snel – en indien wenselijk op afstand – uitvoeren.

Altijd op maat
KPN ÉÉN sluit naadloos aan bij uw bedrijf. U kunt heel eenvoudig maandelijks het aantal gebruikers, modules of telefoonnummers aanpassen. Of de instellingen per medewerker. Zo betaalt u dus alleen voor het daadwerkelijke verbruik van uw medewerkers.

Geen investering nodig
De basis van KPN ÉÉN is een telefooncentrale in de Cloud. U hoeft dus niet te investeren in een nieuwe telefooncentrale, maar stapt in één keer over op een geavanceerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internet. Ideaal als uw telefooncentrale aan vervanging toe is, of als u nog geen telefooncentrale heeft.

Klaar voor de toekomst
Het hart van KPN ÉÉN wordt gevormd door een online platform waarop nieuwe releases continu up-to-date worden gehouden. U hoeft het technisch beheer dus niet zelf te doen en heeft altijd automatisch toegang tot de nieuwste functionaliteiten. Binnenkort komen

KPN ÉÉN

  • Eén factuur
  • Eén contract
  • Eén prijsplan
  • Eén helpdesk
  • Eén online beheerportal
  • Eén adresboek
  • Eén telefoonnummer
  • Eén voicemail

Meer informatie

Voor een offerte op maat of meer informatie over KPN ÉÉN kunt u contact opnemen met onze account manager.

KPN ÉÉN Gebruikersvideo’s:

Top