Home / Cloud oplossingen / Microsoft Office 365

Microsoft Office 365

Office 365 maakt een nieuwe werkwijze mogelijk. Met Office 365 heb u vrijwel overal toegang tot de bekende Office-hulpmiddelen, professionele e-mail, conferentiemogelijkheden en nog veel meer IT-services.

Maar wat is Office 365 nu eigenlijk?

2.1. Email en agenda
Houd iedereen verbonden door middel van professionele e-mail en gedeelde agenda’s van hoog niveau die vanaf vrijwel elke locatie toegankelijk zijn.
Vrijwel overal toegang
• Krijg toegang tot de laatste e-mailberichten en agenda’s vanaf uw pc, Mac, webbrowser, Tablet, en telefoon (Windows Phone, iPhone, Android en Symbian).
• Bent u uw telefoon kwijt? U kunt gegevens van uw apparaat wissen om onbevoegde toegang te voorkomen.

E-mail afgestemd op jouw behoeften
• Deel uw agenda en beschikbaarheidsinfo met anderen binnen en buiten uw organisatie, zodat vergaderingen gemakkelijker kunnen worden gepland.
• Bewaar belangrijke e-mailberichten met 50 GB opslagruimte voor elke gebruiker.
• Haal uw contactpersonen op vanaf vrijwel elke locatie.
• Pas de regels voor het Postvak IN en andere meldingen aan.

Professionele uitstraling
• Gebruik uw eigen domeinnaam voor e-mailaccounts. Bijvoorbeeld: iemand@mijndomein.com.
• Dankzij de mogelijkheid om berichten van maximaal 25 MB te verzenden, kunt u afbeeldingen en aangepaste opmaak toevoegen aan uw e-mails.

Beveiliging
• Uw e-mail bevat geen advertenties.
• Bescherm uzelf tegen bedreigingen met ingebouwde antivirusbeveiliging en antispamfilters van hoog niveau.

Gebruiksvriendelijk beheer
• Stel binnen enkele seconden nieuwe gebruikersaccounts en e-mailgroepen in.
• Herstel accounts tot 30 dagen nadat u ze hebt verwijderd.
• Gebruik PowerShell om aangepaste scripts en geautomatiseerde processen te maken.

Geavanceerde e-mailfuncties in specifieke abonnementen voor middelgrote en grote bedrijven
• Active Directory-synchronisatie voor eenmalige aanmelding maakt deel uit van alle Business- en Enterprise-abonnementen. Met Active Directory-synchronisatie kunnen bedrijven gebruikersidentiteiten voor verschillende lokale en online-installaties van Exchange, Lync, SharePoint en andere Microsoft-producten beheren.
• Bij alle Enterprise abonnementen kun u instellingen configureren om ongewenste e-mail te voorkomen.
• De abonnementen E3 en E4 omvatten onbeperkte opslag en juridische archivering. Een beheerder kan met juridische archivering het postvak van een gebruiker en opgeschoonde items voor onbepaalde tijd bewaren.

2.2. Bestanden delen
Laat mensen samenwerken, ongeacht waar ze zich bevinden. Bewerk documenten samen met teamleden, deel rapporten met zakelijke relaties en blijf verbonden met klanten.
Werk samen aan documenten vanaf vrijwel elke locatie
• Iedereen heeft toegang tot de laatste versie van Word-, PowerPoint-, Excel- en OneNote-bestanden.
• Documenten zijn altijd up-to-date.

Deel op een veilige manier met klanten en partners
• Nodig anderen uit om online toegang tot bestanden te krijgen.
• U bepaalt wie wat kan zien.

Houd teams gesynchroniseerd
• Krijg toegang tot bedrijfsdocumenten, formulieren en procedures.
• Voeg commentaar en statusupdates toe en reageer hierop, zodat iedereen op de hoogte is.
• Deel ideeën via blogs en wiki’s.

Bewaar en organiseer belangrijke documenten
• Maak een centrale plaats waar documenten en bedrijfsinformatie vanaf vrijwel overal toegankelijk zijn.
• Groepeer uw sites op functie, project of team.
• Sla uw persoonlijke documenten op in de cloud.

Gebruik een teamsite om projecten te beheren
• Maak, bewerk en controleer rapporten, voorstellen, agenda’s en budgetten met anderen in realtime.
• Wijs taken toe aan het team en bekijk ze op een tijdlijn om de voortgang van projecten bij te houden.
• Bepaal wie toegang tot de teamsite heeft.

Gebruik de kracht van sociale netwerken in uw organisatie
• Ontvang doorlopend updates van specifieke documenten, sites en personen via uw nieuwsfeed.
• Houd contact met anderen via sociale netwerken en info.
• Deel ideeën met collega’s in het bedrijf.
• Gebruik uw eigen site om uw documenten online te beheren. Deel alleen dat wat u wilt.

2.3. Webconferenties
Organiseer effectieve onlinevergaderingen met HD-videoconferenties met meerdere deelnemers, waarbij u in realtime aantekeningen kunt maken en uw scherm delen.
HD-videoconferenties met meerdere deelnemers
• Bespaar reiskosten door onlinevergaderingen te houden, inclusief audio, HD-video en webconferenties.
• Voor maximaal 250 deelnemers binnen en buiten uw bedrijf.
• Bel tussen pc’s met audio en video om te communiceren met andere Lync-gebruikers.

Organiseer effectievere onlinevergaderingen
• Deel uw scherm met één klik en maak aantekeningen in realtime om vergaderingen efficiënter te maken.
• Nodig anderen uit om te leiden en te delen.
• Bekijk de lijst met deelnemers aan de vergadering en weet wie aan het woord is.

Bekijk wie online is
• Gebruik de aanwezigheidsindicator om te zien wie online is en beschikbaar is om te chatten.
• Beheer uw status, zodat anderen weten wanneer en hoe ze contact met u kunnen opnemen.
• Communiceer direct met uw collega’s en met personen in andere organisaties die Lync, Windows Live en Windows Live Messenger gebruiken.

Communiceer vanaf vrijwel overal
• Zoek vrienden en collega’s en communiceer via een pc, smartphone of internet.
• Organiseer vergaderingen vooraf of spontaan.
• Neem deel aan vergaderingen met één muisklik vanuit Outlook of de Lync Mobile-app voor uw smartphone.

2.4. Office
Maak in uw bedrijf gebruik van het nieuwe Office, een krachtige service die zorgt dat u contact houdt terwijl u onderweg bent.

Office op jouw voorwaarden
• Office is nu een abonnementsservice die nog meer manieren biedt om productief te blijven en contact te houden, waar u ook werkt. Met de abonnementsversie van Office kunt u erop vertrouwen dat u altijd beschikt over de nieuwste versies van u vertrouwde toepassingen (Word, PowerPoint, Excel en meer) en toegang hebt tot uw documenten waar en wanneer u ze nodig hebt.
• Veel Office 365-abonnementen bevatten de nieuwste bureaubladversie van Office naast Office Online en veel andere cloudservices. Er zijn ook Office 365-abonnementen beschikbaar die werken met eerdere versies* van Office, zodat u gebruik kunt maken van uitgebreide Office 365-cloudservices, zoals zakelijke e-mailfuncties, HD-videoconferenties en het delen van bestanden.

Altijd de nieuwste versie
• Updates worden automatisch toegepast in Office als een service, zodat u erop kunt rekenen dat u altijd beschikt over de nieuwste versies van de programma’s waarop u vertrouwt, zoals Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access en Lync voor de pc.
• Office als abonnement wordt snel geïnstalleerd op al uw apparaten en u hoeft de oude versie van Office niet te verwijderen.
• Al uw bestanden worden automatisch online opgeslagen, zelfs de bestanden op uw pc, zodat u de nieuwste versie gemakkelijk kunt openen, bewerken en delen wanneer u onderweg bent.

De vrijheid van Office op al uw apparaten
• Installeer Office op maximaal vijf pc’s, Macs en tablets, en zet de installatie zo nodig eenvoudig over naar nieuwe apparaten.
• Uw Office-toepassingen zijn toegankelijk vanaf meerdere apparaten, zodat u de vrijheid en flexibiliteit hebt om vanaf elke locatie te werken.
• Als u niet achter uw eigen pc zit, kunt u binnen enkele seconden Office streamen naar elke pc met een internetverbinding dankzij Office op aanvraag.

Uw gepersonaliseerde Office in de cloud
• Uw toepassingen, documenten en zelfs uw persoonlijke instellingen zijn altijd toegankelijk. Meld u aan en u krijgt direct toegang zodat u meteen aan het werk kunt.
• In de snelle en flexibele interface heeft u de belangrijkste documenten, toepassingen en personen meteen bij de hand.
• Werk zoals u dat het liefste doet: met een aanraakscherm, een muis en een toetsenbord, of een pen.

2.5. Office Online
Open en deel Office-documenten met browserversies van Word, PowerPoint, Excel en OneNote.
Overal toegang tot Office-documenten in Office 365
• Documenten die zijn opgeslagen in uw Office 365-bibliotheken, zijn beschikbaar op allerlei apparaten, waaronder tablets, telefoons en computers waarop Office niet is geïnstalleerd.
• Op apparaten waar geen Office is geïnstalleerd worden documenten geopend in Office Online.
• Dankzij de webbrowser op uw mobiele telefoon kunt u hierop onlinedocumenten weergeven met de mobiele versie van Office Online. De geopende documenten kunnen alleen worden weergegeven, niet bewerkt. Tenzij uw mobiele telefoon Windows Phone 7 en hoger bevat. U kunt dan zowel documenten bewerken als bekijken.

Samenwerken met Office Online
• Tegelijk documenten openen in Office Online.
• U kunt een koppeling verzenden, waarmee u mensen uitnodigt om samen met u aan een document te werken.
• Updates van eenzelfde document zijn voor iedereen inzichtelijk, u kunt met elkaar praten en ideeën delen, waardoor het uiteindelijke document echt teamwerk is.

2.6. Website
Leid klanten naar uw bedrijf met een aantrekkelijke, aangepaste website die u snel kunt maken en gemakkelijk kunt bijwerken.
Stel uw bedrijf voor met een aantrekkelijke website
• Gebruik uw eigen domeinnaam voor uw site.
• Houd contact met klanten, andere vestigingen en partners, ongeacht waar ze zich bevinden.
• Voeg de knoppen Delen en Reageren toe om nieuwe klanten in sociale netwerken te bereiken.
• Houd klanten op de hoogte met een gebruiksvriendelijk blog.

Bouw uw website met gebruiksvriendelijke hulpmiddelen
• Eenvoudig te maken. Geen speciale vaardigheden nodig.
• Voeg foto’s en video gemakkelijk toe en bewerk de lay-out.
• Bekijk de wijzigingen vooraf, zodat u kunt bepalen wat het beste werkt.
• Publiceer binnen enkele seconden.

Bespaar op de kosten voor websites
• Geen kosten voor websitehosting.
• Voer zelf updates uit en publiceer ze.

Top